torsdag 5. april 2012

Tid for påskekonkurranse!

Våren er rett rundt hjørnet og vi tenker at mange av dere ønsker å trene mer ute i det fri! Uteaktivitet kan jo være så mangt, i Bergen er vi så heldig å ha byfjellene i umiddelbar nærhet, og en tur på Blåmannen eller Rundemannen vil vi anbefale på det sterkeste!

Liker du å løpe?
Eller vil bli inspirert til å begynne å løpe, da er dette boken for deg:

Ler mer om boken på: Født til å løpe

Ordinær utsalgspris på boka er kr 299. Dere lesere har mulighet for å kjøpe boken for kun kr 262,- (portofritt tilsendt). Bestilling sendes i en e-post til pax@pax.no med navn, adresse og antall eksemplarer + ”LØPERABATT”.

Så, vi lovet en påskekonkurranse:

Vi har fått mulighet til å gi vekk to eksemplarer av "Født til å løpe"! Fortell oss i kommentarfeltet hva dere vil lese mer om i bloggen og vær med i trekningen om din helt egen bok!

Vinneren trekkes over påske!


Masse påskeklemmer fra
Karoline & Linn

4 kommentarer:

  1. Jeg vil lese mer om ulike måter å trene på, hvordan legger man opp en bra treningsuke eller bare en økt med både styrke og kondisjon. God påske :)

    SvarSlett
  2. Har lyst til å lese mer om de forskjellige timene sib har, om hva de går ut på. Gjerne bilder.

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg kunne tenke meg å lese mer om kosthold og mat. Kanskje også mer om turer i områdene rundt Bergen. Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  4. Heisann. Jeg kunne tenke meg å se bilder og kanskje også videoer av diverse timer sib tilbyr, slik at man vet litt hva man går til :-)

    SvarSlett