fredag 23. mars 2012

Dele bloggen med dine medstudenter!

Hei!

Liker du bloggen vår? Har du sett at du kan dele bloggen på Facebook og Twitter? Vi blir veldig glade om dere vil hjelpe oss til å nå ut til deres venner og bekjente! Vi blir også veldig glade for spørsmål og tilbakemeldinger i kommentarfeltet!

Del bloggen og fortell oss at du har gjort det i kommentarfeltet innen mandag, så er du med i trekningen om en slynge!!

Solklem fra Karoline & Linn

For anledningen - det er tross alt fredag - i festklær!

4 kommentarer:

  1. Eg har delt bloggen med mine venner og bekjente! :)
    Ha ei fortsatt fin helg! ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har delt, sånn at mine venner og de jeg kjenner også kan få glede av litt info fra sib ;-)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg delt den :))

    SvarSlett
  4. Har delt bloggen! :)

    SvarSlett