torsdag 1. mars 2012

Bli kjent med Trudi!

I dag har jeg tatt en prat med Trudi Jermine Schrøder på Studentsenteret. Trudi er 23 år og kommer fra Bergen. Trudi forteller meg at hun har to timer i uken, en på STS (tirsdag kl. 1715) og en på Vektertorget (fredag kl. 1615). I tillegg er hun på rullering i helgene og er å finne på Studentsenteret noen lørdager kl. 1115.


Hva er favoritt timen din? Jeg må inrømme at jeg er like glad i begge timene mine. Intervall timen om fredagen gir meg anledning til å være en litt mer agressiv og frempå instruktør, og den rollen liker jeg kjempegodt. På den blå timen jeg har om tirsdagen bringer jeg frem en litt roligere side av meg, og kundene smiler igjennom hele timen. Det kjekkeste med jobben min i SiB er akkurat det, å se at kundene har det gøy underveis, at de gir positive tilbakemeldinger og at man går fra timen sliten og svett, men med et stort smil!

Trudi drømmer om å kunne spille en viktig rolle i mange menneskers liv, der hun er et positivt element som gir motivasjon og energi i hverdagen, enten det er som instruktør eller som folkehelsekoordinator. Trudi tar bachelor i Folkehelse og helsefremmende arbeid.

Hva annet driver du med da Trudi? Jeg er overstadig glad i hunder og eier selv en liten whippet tispe. Whippet er en rase som brukes i veddeløp og løper opp mot 60 km/t. Hund og friluftsliv er, for mange, en naturlig kombinasjon. Jeg og min samboer, sammen med hunden vår, er glad i å gå lange turer og da helst i god vær! Av erfaring; turer i naturen gir meg mye, løfter humøret og gjør godt for kroppen.

Trudis "Bergens tips" til nye studenter:
Kjøp deg noen skikkelige kule støvler! Det blir mye hyggeligere med regnværsdager om du gleder deg til å ta på favoritt fottøyet!


Personlig hilsen:
Dere er hjertelig velkommen på time med meg! Dere vil høre fengende musikk dere ikke har hørt før, og oppleve hvor deilig det kan føles å hive etter pusten hvis dere bare går inn på time med den rette innstillingen!

Klem fra Trudi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar