mandag 30. januar 2012

Rune - Avdelingsleder på Vektertorget

Rune Soltvedt er 40 år og har jobbet i Studentsamskipnaden i 7 år. Rune er utdannet fysioterapaut  og har også hovedfag i Idrettsbiologi fra NIH. Han har alltid vært glad i å trene og er for tiden hekta på løping. Rune har to barn sammen med sin kone Helle, og de bor på Askøy - 15 min fra sentrum.

Det kjekkeste med å jobbe i SiB, forteller Rune, er å kunne tilby topp treningsfasiliteter til fornøyde kunder.  Det er også et godt arbeidsmiljø med flinke, energiske og ikke minst sporty medarbeidere. Man holder seg ung ved å jobbe i SiB idrett! For tiden drømmer Rune om å være med å bygge Bergens nye ledende treningssenter i regi av SiB....


Om vi skal treffe på deg i et av våre treningssentre, hvor finner vi deg da og hva gjør du??
Dere treffer meg gjerne på Vektertorget eller Studentsenteret. Jeg prøver å få til et par styrkeøkter i uken mellom løpingen. Når det gjelder gruppetrening blir jeg gjerne med på en sykkeltime, eller en av de mange styrketimene på Vektertorget, som f.eks Råsterk - for tiden min favoritt.
Runes «Bergens tips» til nye studenter: Ta turen til Herdla helt nord på Askøy på en søndag for å spise raspeballbuffet på Herdlegården Vertshus. Ta gjerne med fiskestang og prøv deg under broen!


Kos deg som student i Bergen og velkommen til oss i SiB idrett:-)

Hilsen Rune Soltvedt
Avdelingsleder på Vektertorget trenings- og kompetansesenter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar