onsdag 4. januar 2012

JANUAR, del 1

Nærmest like sikkert som at julen kommer, er det at etter julens store eller små utskeielser kommer treningsrushet på nyåret. Vi ser mye til nyttårsforsetter i treningsbransjen, og bare iløpet av de få januar dagene som har gått har jeg fått med meg at alle typer medier er opptatt av dette; nyhetene, blader, aviser, på radioen, på nett.
MANGE har MYE meninger om hva vi bør gjøre, og hva vi ikke bør gjøre hva angår trening, mat og mål. Jeg har tenkt å tillate meg å hive meg på bølgen og lansere følgende to faktorer som jeg tror er (noe) av nøkkelen til suksess; bruk litt tid (og krefter!!) på å prøve ulike treningsformer og finn flere ting som du trives med. Dernest; gjør rutine på treningen i hverdagen slik at når dagen(e) for din(e) favoritt-time(r) er der er du allerede booket og har en avtale med deg selv. Har du de to tingene på plass er det jo bare å glede seg!!
Erfaringsmessig er det mange timer som blir fort fulle, spesielt i begynnelsen av semesteret. Det betyr videre at en del som kunne tenke seg å gå på time ikke får plass. Hvis det skulle være så at noe hindrer deg i å følge planen din er det flott om du avbooker så fort som mulig slik at andre får mulighet til å delta!
Da håper jeg å se dere på time, snart!!

Onsdag kveld på Studentsenteret; stille før stormen..?
Karoline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar