fredag 27. januar 2012

Bli kjent med Jeanette T Pedersen


I dag har jeg snakket med Jeanette Tolleshaug Pedersen. Jeanette er 23 år og har Spinningtimer på Vektertorget  torsdag kl. 1715 (Rød SI55).

Opprinnelig er Jeanette fra Isdalstø i Knarvik, men er oppvokst i Farsund på Sørlandet, og har bodd noen år i Spania. I dag bor hun i Åsane. I tillegg til sin deltidsjobb i SiB, jobber Jeanette fulltid som assisterende Serviceleder på IKEA. "Kort fortalt så er jeg potet på kundeservice , og er kontaktperson for vårt varehus i Åsane hvis det gjelder reklamasjoner" forteller Jeanette.

Jeanette sin favoritt time:  "Jeg som ikke eier koordinasjon har blitt utrolig glad i step og aerobic timer. Det er en utrolig mestringsfølelse når en plutselig kan hele programmet utenat og kan bare KOSE seg til musikken sammen med instruktøren!"
Kjekkeste med jobben i SiB? "Hvis jeg ser at kundene har det  gøy og syns det er engasjerende å trene. Hvis de går fra timen min slitne men lykkelig og kanskje med en dæsj adrenalin da har jeg gjort jobben min!" J
Drømmer om:  "Jeg har nettopp kjøpt meg leilighet som skal totalrenoveres. Så akkurat nå drømmer jeg om den dagen jeg kan poppe boblevinen og feire at den er ferdig!"
Et godt «Bergens tips» til nye studenter: "Det et must å utforske alle byfjellene! Det å stå opp tidlig en lørdag morgen når solen skinner, ta på seg joggeskoene, traske opp et av fjellene og se at byen våkner til liv mens den bader i soloppgangen er ubetalelig! Man går smiler resten av dagen – bare vent og se selv." J
Spesielle interesser:  "Jeg elsker å reise! Jeg bruker nesten alle pengene mine på weekender rundt om kring i Europa.  Neste mål er å spare til New York."

Personlig hilsen: "Vil hilse til alle mine kjekke kunder som kommer på timene mine og er med på å få en heidundranes start på torsdagskvelden! Det er så utrolig gøy å gå hjem etter en time med smil om munnen for en føler at alle ga jernet! Det jeg også syns er unikt med SIB er at alle timene har en fantastisk energi over seg! Enten det er spinning, step, pilates eller styrke så er alle i salen med på å jobbe mot et mål og sammen klare å gjennomføre. Hvem får ikke treningsmotivasjon av noe slik!?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar