mandag 14. mai 2012

Hjemme hos Knut Inge

I dag har jeg vært så heldig å få komme på "hjemme hos" besøk til Knut Inge! Knut er kjæresten til Karoline, så egentlig er jeg på besøk hos Karoline, men det trenger jeg jo ikke å si! Knut har akkurat fylt 30 år og jobber som lærer på Søreide skole, 7. trinn. Han underviser i matte, norsk, RLE, og selvsagt gym! Knut er oppvokst i Åsane og bor for tiden i Fyllingsdalen sammen med Karoline.


Knut er utdannet Treningsveilder og jobber som instruktør på Årstad. Der har han jobbet i vel to år og har timer i både  Slynge og EP. Det aller kjekkeste med jobben i SiB er å se fremgang hos andre; være med på å veilede og motivere til utvikling! "I SiB har vi et livlig og ungt miljø, noe som gjør at det både er kjekt og lærerikt å jobbe her", forteller Knut.


Knut har sin treningsbakgrunn som friidrettutøver, hovedsaklig som sprinter. Han er mest stolt av egen prestasjon da han som 17 åring løp 400 meter på 53.59 sek. Knut drømmer om å jobbe med trening på fulltid, da vil han gjerne kombinere friidrett og en jobb som Personlig Trener.

Denne Bergenseren (Knut ja!) utfordrer DEG til en tur opp Løvstakken, der har du panoramautsikt: 360 grader! Her kan du se Stoltzen, Fløyen, Ulriken, flyplassen, Øygarden og havet på en god dag!

Knut sitt hotteste treningstips:
Minimer dørstokkmilen og tren på vei hjem fra jobb eller skole, FØR sofaen kjennes deilig og det er vanskelig å komme seg ut igjen.

Mandag er Knut å finne på Årstad, da har han EP time kl. 18 og slynge kl. 19 - VEL MØTT!! Ønsker du treningsveiledning med Knut kan du enten ta kontakt med han på Årstad eller spørre etter kontaktinformasjon i resepsjonen.

Linn





1 kommentar:

  1. hei, Knut Inge! Du er en sprek og snill mann. Jeg liker deg veldig godt. Akkurat som søsteren min. Det er veldig gøy å ha deg i fysak. Men det er dumt at det er det eneste vi har deg i. klem fra meg. Kanskje du kan gjette deg frem til hvem det er?

    SvarSlett