lørdag 18. februar 2012

LørdagsEP

EP er en av SIB`s mest populære timer i sal. Forståelig nok, da vi vet at styrketrening er viktig og mange føler for å bli instruert når de trener styrke. For de av dere som ikke har kjennskap til EP timen; det er styrketrening i sal vi snakker om.

Jeg ble spurt om å være vikar for en kollega - og så sant man kan stiller man naturligvis!

Om du er gutt og tenker at dette er ikke noe for meg...? Vel, EP stangen tåler myye belastning, og du har mulighet til å trene blant maange jenter - og vi tar imot dere med åpne armer:)



Jeg legger ikke skjul på at jeg gjerne skulle vært med mange kolleger på convention i helgen, men om ikke annet har jeg bidratt til å holde hjulene igang her hjemme - og det med mange fine tilbakemeldinger fra dere i etterkant av timen. Takk!! For dem - for laget og upåklagelig innsats!!

Fortsatt GOD HELG!!

Karoline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar